0

Условия за доставка на стоки:

Доставката на стоките от Електронния магазин, се извършва до адрес на територията на Република България, посредством фирма за бързи куриерски услуги “Спиди” АД.

Доставка се извършва само на успешно приети поръчки. Стоката, се предава на куриера за транспортиране до съответния адрес, а попълнената куриерска товарителница е доказателство за предаване на стоката.

Преди изпращане на поръчаната стока, Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.

Срокът за доставка на поръчката за територията на Република България е от 3 до 5 работни дни, считано от датата на потвърждаването й. Стоки, изработени по индивидуална поръчка, имат срок на доставка, който се определя конкретно във всеки случай в зависимост от спецификите на стоката и времето за изработването.

Стоката, се предава на адреса за доставка на Потребителя или на трето лице – представител на Потребителя, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Потребителя. При предаване на стоката, Потребителят или третото лице – представител на Потребителя, подписват придружаващите я документи, служещи като потвърждение за доставката на стоката.

Потребителят има право да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.

Разходите за доставка се покриват от Потребителя освен в случаите на доставка на стоки на стойност над 200 лв., в който случай разходите за доставка се поемат от Търговеца. В случай на връщане и замяна, доставката обратно към Търговеца се поема от Потребителя.

Търговецът, не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

В случай, че Потребителят не бъде намерен на адреса, посочен в заявката и съответният куриер не може да осъществи доставката според работния си график, на посочения адрес за доставка се оставя известие с телефон на куриера, с когото Потребителят следва да се свърже в рамките на 3 (три) работни дни или се следват правилата на уведомяване на куриерската фирма. (За повече информация, моля посетете сайта на „Спиди“ АД: http://www.speedy.bg).

Ако Потребителят, не се свърже с куриера в посочения по-горе срок и по този начин се стигне до невъзможност за връчване на пратката, договорът за онлайн продажба се прекратява автоматично и стоката се връща на Търговеца.

В случай че Потребителят желае пренасочване на пратката на друг адрес, различен от адреса, посочен вече в поръчката, която е потвърдена от Търговеца, това се счита за допълнителна услуга и Потребителят/получателят на стоката следва да заплати стойността на доставката съгласно тарифата на „Спиди“ АД.

При пренасочване на пратката към друг адрес, различен от адреса, посочен вече в поръчката, която е потвърдена от Търговеца, поради предоставен от Потребителя грешен или непълен адрес, това отново се счита за допълнителна услуга и Потребителят/получателят на стоката, следва да заплати стойността на доставката, съгласно тарифата на „Спиди“ АД.

При извършване на международни доставки, приложими са правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответното национално законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките.

Всички импортни такси при внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните такси или да получи пратката.

Цени на доставката:

Цената за доставка на поръчката в цялата страна зависи от обема на пратката, както и от това дали желаете да я получите до личен адрес или до офис на “Спиди” АД. Моля запознайте се с условията на фирмата за куриерски услуги “Спиди” АД (www.speedy.bg), тел.0700 1 7001.

Цената на доставката се начислява към общата сума на поръчката и се заплащат наведнъж. 

Начини на плащане:

Чрез Наложен платеж.

По банков път: сметка IBAN: BG02INTF40015055249578, Получател: „МАРИФЛОР 2501“ ЕООД, Относно: Номер на поръчката.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram