0

Връщане и замяна

Скъпи клиенти, 

Ако има някакъв проблем с пратката, която сте получили – неподходящ размер или просто не Ви харесва и не отговаря на очакванията Ви, можете да замените или върнете закупения от Вас продукт. 

В случай, че желаете да замените или върнете закупен от нас продукт, ви молим да попълните електронния формуляр по долу, за да обработим вашата поръчка. 

МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ БЕЗ ПОПЪЛНЕН ОНЛАЙН ФОРМУЛЯР! 

След като заявите Вашето желание за връщане или замяна изпратете продукта на адрес: гр. София,  ж.к. „Света Троица“ бл. 173 – получател „Марифлор 2501“ ЕООД Ако желаете да върнете продукта, е необходимо да използвате опцията Връщане с Наложен платеж и възможност за преглед. 
Всички доставки при желание за замяна или връщане се поемат от клиента, освен в случаите на грешно изпратен артикул от наша страна.

Замяна 

В случай, че желаете да замените размера на поръчана и получена стока или желаете друг продукт,  имате възможност да замените закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ. 
Върнатата стока трябва да е с етикети, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим), да не са правени опити за корекция на евентуален дефект или размер. Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка и формуляр за връщане, рекламации, и замяна. 

Имате право да замените закупена стока с избран продукт от магазина, като във формуляра трябва да отбележите желания от вас продукт. Когато искате да замените стока с друга, по-скъпа от тази, която връщате, Търговецът приспада първоначално заплатената от вас сума за продукт и ви информира за размера на крайното доплащане. 

Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена! 

Отказ 

Клиентите на онлайн магазина могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. 
Върнатата стока трябва да е с етикети, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим), да не са правени опити за корекция на евентуален дефект или размер. 
Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка и формуляр за връщане, рекламации, и замяна.
Стойността на върнатата стока се възстановява щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия. 

Не подлежат на замяна или връщане стоки, които са: 

* персонализирани и/или изработени по поръчка на клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания; 

* разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето, като бельо, бански, чорапи и други. 

Рекламация 

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната.
Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. 
В случаите на рекламация Търговецът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги, от което следва да се свържете с нас за уточняване начина на връщане. 
Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП. 

Възстановяване на сумата:

Съгласно разпоредбите на ЗЗП,  „Марифлор 2501“ ЕООД възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката. 
Възстановяването на сумата за върната стока става чрез наложен платеж, след преглед от наша страна. 
Суми не се изплащат по банков път.

Необходимо е всяка пратка да бъде обработена преди да я изпратите към нас, в противен случай няма как да я приемем.


След като заявите Вашето желание за връщане или замяна изпратете продукта на адрес:

гр.София,  ж.к Света Троица бл 173
– получател Марифлор 2501 ЕООД тел.: (+359) 877 100 543

Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за връщане (да не е носена, прана или гладена, както и да е с оригиналните опаковка и етикети).

Ако желаете да върнете продукта, е необходимо да използвате опцията Връщане с Наложен платеж и възможност за преглед. Всички доставки при желание за ЗАМЯНА или ВРЪЩАНЕ се поемат от клиента, освен в случаите на грешно изпратен артикул от наша страна.

Изискванията при ЗАМЯНА или ВРЪЩАНЕ са само две:

1) Продуктите, които се връщат, трябва да бъдат в неразличим вид от нов – да не са употребявани, прани или гладени, да не са правени опити за корекция на евентуален дефект или размер.

2) Продуктите трябва да имат запазен търговски вид, без нарушени стикери/етикети.

Щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към Вас.

    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram