0

Често Задавани Въпроси

1. Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не е задължително да имате регистрация, може да пазарувате като гост.

2. Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Препоръчваме поръчки през нашия сайт.

3. Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по два начина:

– с наложен платеж на куриера, при получаване на пратката
– с карта
- TBI лизинг

4. Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл с обобщение на вашата поръчка. Очаквайте и телефонно обаждане за потвърждение. Моля, проверете и спам папката си за всеки случай.

5. Мога ли да отменя поръчката си?

Разбира се. Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас на посочения телефон за връзка.

6. Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на V’ZAR’O се извършват от куриерска фирма Спиди, като разходите за тях са за сметка на получател, за стойността на поръчката над 300лв. доставката се поема от изпращача.

В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

7. Мога ли да поръчам от чужбина?

Да, разбира се. Доставяме пратки и в чужбина, като разходите за доставка са за сметка на клиента.

8. Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във Вашата, моля свържете се с нас на посочените телефони.

9. Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за мен?

Моля да обърнете внимание на Таблицата ни с размери. Там има подробно описание за това кой размер на какви сантиметри отговаря. Ако въпреки това, отново се колебаете кой е Вашият размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие.

10. Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да! За повече информация посетете страницата ни за връщане и замяна(тук).

11. Какви документи са необходими, за да върна продукт?

При необходимост да върнете даден продукт, моля попълните електронен формуляр за връщане и замяна в сайта.

12. Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да. Mодели, изработени по индивидуални размери, не подлежат на замяна и връщане.

13. Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в V’ZAR’O?

Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност. В допълнение, достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола.

14. Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Сумите се възстановяват чрез наложен платеж от куриерската фирма, с която е върната пратката към нас.

15. След колко време ще ми бъде доставена пратката?

При наличност на модела, поръчката ще бъде доставен до 48 часа.  При нужда от изработка на модела е възможно да се чака от 7 до 10 работни дни.

16. Получих подаръчен ваучер за пазаруване в V’ZAR’O. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер, е нужно да се свържете с нас на телефон (+359) 879 265 545.

-10% ПРИ ПЪРВА ПОРЪЧКА

Очаква ви изненада.

* задължително поле
Любими 0
Виж Любими Продължаване с пазаруването
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram