0

Често Задавани Въпроси

1. Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не е задължително да имате регистрация.

2. Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Разбира се! Може да направите своята поръчка по няколко начина – чрез нашия сайт vzaro.bg, чрез телефонно обаждане на посочените телефони за връзка и чрез лично съобщение на facebook страницата  ни.

3. Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по два начина:

– с наложен платеж на куриера, при получаване на пратката
– с карта

4. Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл, обобщаващ вашата поръчка. Също така очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка.

5. Мога ли да отменя поръчката си?

Разбира се. Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас на посочения телефон за връзка.

6. Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на V’ZAR’O се извършват от куриерска фирма Спиди, като разходите за тях са за сметка на получател, за стойността на поръчката над 200лв. доставката се поема от изпращача.

В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

7. Мога ли да поръчам от чужбина?

Да, разбира се. Доставяме пратки и в чужбина, като разходите за доставка са за сметка на клиента.

8. Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във Вашата, моля свържете се с нас на посочените телефони.

9. Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за мен?

Моля да обърнете внимание на Таблицата ни с размери. Там има подробно описание за това кой размер на какви сантиметри отговаря. Ако въпреки това, отново се колебаете кой е Вашият размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие.

10. Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да! В рамките на 14дни от датата на получаване. За да бъдат върнати или заменени артикулите трябва да са в запазен търговски вид:
да не са носени, да не са с премахнати етикетите и да не са третирани по никакъв начин. В случай на дефект, всяка замяна и връщане става изцяло за наша сметка в рамките на 14дни.

11. Какви документи са необходими, за да върна продукт?

При необходимост да върнете даден продукт, моля попълните електронен формуляр за връщане и замяна в сайта.

12. Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да. Mодели, изработени по индивидуални размери, не подлежат на замяна и връщане.

13. Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в V’ZAR’O?

Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност. В допълнение, достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола.

14. Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Ще получите парите си обратно, в срок от 5 работни дни от датата на получаване на пратката Ви при нас.

15. След колко време ще ми бъде доставена пратката?

При наличност на модела, поръчката ще бъде доставен до 48 часа. За по-малките населени места, това може да отнеме 2- 3 работни дни.
При нужда от изработка на модела е възможно да се чака от 7 до 10 дни.

16. Получих подаръчен ваучер за пазаруване в V’ZAR’O. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер, е нужно да се свържете с нас на телефон (+359) 879 265 545.

-10% ПРИ ПЪРВА ПОРЪЧКА

Очаква ви изненада.

* задължително поле
cross
Любими 0
Виж Любими Продължаване с пазаруването
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram